講真其實係英國第1年讀書個陣其實冇咩唔習慣(其實而家只係第二年),除了每天早午晚3餐都得吃薯仔之外……

 

可能因為當時我的室友剛好係一位香港人,同我一樣,超感動

 

我地兩個都係吃貨,但係學期開始個陣我地都冇咩點用過廚房,因為太懶

 

雖然自已本身超鐘意整野食,但係去到英國之後因為設備太少所以都放低個打蛋器好耐

 

而家終於有機會比我拎返起起佢整野食啦

 

大家都應該知道英國個邊d物價比較貴right?(其實唔係比較貴係超貴囉)

 

所以成個宿舍d人都好環保食得就食過期幾日都照食(包括英國學生)

 

因為太環保唧關係所以我成日都會幫佢地將d就過期或者擺係到較耐唧野整成甜品比佢地食

 

而今次個雪櫃得返兩隻雞蛋,但係點都冇人食(每次都唔知點解總要留少少野到過期先食)

 

所以就整蛋白餅Meringue Kisses 比佢地

 

呢種餅外表脆脆的,入面好似棉花糖咁,入口即溶

 

食過d人都忍唔住不停咁食

!!!!!注意呢款餅乾係極甜,但係大家都應該知道英國人比較鐘意甜食,至少我個班室友係一班蟻

材料真係簡單到不得了

1.雞蛋3隻大約90g(d蛋黃遲d會教埋點用)

2.砂糖180g

3.雲呢拿香油幾滴(可以落可以唔落)

冇啦!就係咁多

步驟:

 

1.將d砂糖拎去焗到微溫:大約用100度焗10分鐘左右,大約少少熱手就好啦千其唔好焗溶佢

 

2.打起d蛋白,打到少少發泡,如圖

 

3.加一半份量砂糖,加完砂糖之後d蛋白會發大,而且d泡泡會實d(有d難形容)

 

4.等d蛋白可以拉起定住一陣然後跌返落就可以加哂所有砂糖同埋d雲呢拿香油繼續打

 

5.最後打到定住哂就好收手啦,唔好唧話就會失敗架啦!!!

 

6.最好玩個part擠花(其實隨意就得)

 

7.完成(我明白呢d個樣有d怪咁係因為呢d蛋白糖我唔得放係密實盒到同埋己經放了3日)

 

小貼示

 

1.焗糖個陣最好每5分鐘拎出拎攪一攪之後先再焗,避免焗焦

 

2.蛋白的大少由你決定,所以焗個時自已要控制時間,熟的蛋白餅不會黐住牛油紙,如果表面熟咁就降低溫度焗,如果好似我部焗爐咁冇得再降低溫度就係上面放張牛油紙繼續焗就ok啦

 

3.如果唔鐘意蛋個d腥味但係又冇雲呢拿香油,咁就可以落可可粉、綠茶粉……(個人不喜歡蛋腥味)

 

4.儘快食用,一個禮拜內就好食哂啦

 

5.一定要放係密實盒一定要放係密實盒一定要放係密實盒(因為好重要所以要講3次(^w^)

 

好啦蛋白餅係唔係超簡單呢!我保證90%人唔會失敗,所以留學生的你或者唔係留學生都一定要快d試下啦

我會儘快打下一個食譜

想要咩食譜都可以留言話比我知^3^

CoCo第一次打食譜有d語論無次,請見諒

arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 coco12star 的頭像
    coco12star

    CoCo摩卡

    coco12star 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()