有日成班friend突然講起我地個學會(類似cooking class個d)要搞party所以每個人都要整d野食返去

 

但係我同我個室友都完全唔知整咩好,因為要整成60幾份咁多

 

但係我地又好懶唔想出London個邊買野

 

所以我好懶咁諗到整木糠布丁

 

呢種甜品又簡單,造型又簡約,味道更加令人著迷

 

最緊要係唔使用焗爐都整到咁正的甜品

 

但係其實我未整過

 

不過個時我估咁簡單應該唔會出錯,所以就唔理咁多整完先算

 

材料絕對係$100以內

 

同埋因為我同室友都比較節約的關係………所以我地決定買一包餅碎而唔係自已整

 

我知道咁樣有d求其但係請各位為我地個銀包著想

 

材料(會大約整6杯左右)

忌廉400g

煉奶90g(我班friend全部都係螞蟻所以會甜d)

雲呢拿香油幾滴

魚膠粉3匙

 

步驟:
1.把忌廉打至6成即係有少少花紋就ok

2.加入煉奶同埋雲呢拿香油然後繼續打發(調味要逐少逐少咁加)

(記住我個一個食譜比較甜哦)

3.加入魚膠溶液 繼續攪拌直至到變成"結結地"既忌廉

4.組合,一層忌廉一層餅碎直至到鋪滿就ok啦

 

 

貼示****

1整完d木糠布丁最好雪2至3個鐘先食

2.如果唔想買餅碎就可以自已整,好似整芝士蛋糕餅底咁不過唔加牛油

3.我建議用馬利餅,不過你都可以用牛油餅,其實都差唔多不過我都好建議用oreo整「oreo控」有福啦

 

就到新年啦不過今年冇得返HK只可以留係UK個邊同Lisa慶祝,不過新年又有食譜出啦!!!今次係正餐唔係甜品啦

 

arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 coco12star 的頭像
    coco12star

    CoCo摩卡

    coco12star 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()