因為我同我室友Lisa同超鐘意食甜品,有一段時間我地兩個成日都好想食曲奇餅,無奈每次一買就好大盒最後都放棄唔買啦

 

佢地個邊d曲奇係超超超大盒,仲要1個月內食哂.........點食啊(但係好好味)

 

於是上網睇食譜學整但係一睇………點解有鬼咁多食譜,材料全部唔一樣,但係個樣個個都差唔多

 

於是自己試驗幾次終於整到份量適中、味道超讚的軟曲奇,我每次整完我其他室友都搶住食

 

不過終於搵到可以同適合總多留學生唧食譜,超有滿足感

 

唔好意思啊今次d步驟唔記得影相,但係保證百份百成功

 

可以放1星期左右

 

材料(大約24-26件)

牛油 100g

麵粉170g(過篩)

朱古力粒60-70g

黃糖/白糖140g

雞蛋1隻

小梳打粉 1茶匙

雲呢拿香油 可加或可不加

 

步驟:

1.焗爐預熱到180度

2.牛油加熱到變成牛油液後加入

3.黃糖/白糖和雞蛋攪拌

4.加入牛油液

5.加入麵粉和梳打粉攪拌

6.加入朱古力粒

7.雪入雪櫃15分鐘

8.最後放入焗爐用180度焗30至45分鐘                                                             

 

貼示****

1.鐘意朱古力可以加多d朱古力粒(Lisa差d想落哂成包)

2.焗爐溫度個個都不同,自已要睇住啊!!!!

3.黃糖可以令到曲奇更加鬆軟冇都可以用白糖

4.軟曲奇係用牛油液如果將牛油打軟而不變成牛油液曲奇就會變成脆曲奇(視乎個人喜好)

 

成品

     

  

至從我同我室友Lisa識整之後佢成日都話要整,呢個後超簡單又超快完成後國家留校的伙伴們一定要試下

 

arrow
arrow
    文章標籤
    美式軟曲奇
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 coco12star 的頭像
    coco12star

    CoCo摩卡

    coco12star 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()